czwartek, 25 sierpnia 2016

Ja Ciebie ... po prostu Chrzczę :)

witam serdecznie :)
Wśród najpopularniejszych okazji na jakie mamy przyjemność tworzyć swoje dzieła jest niewątpliwie Chrzest Święty.
Do tej pory jakoś nie mogłam trafić na w pełni odpowiadający mi napis chrzest Święty i dopasowane do niego "ubranko". Jakże wielka była ma radość, gdy w fabryce weny me oczęta ujrzały wymarzony duet :)
tak się nim zauroczyłam, że w mig wieczko exploding boxa nim ozdobiłam :)
dodałam małą, kwiatową kompozycję i ... nic więcej nie było potrzeba :)
zapraszam do obejrzenia mojej pastelowo - różowej propozycji na chrzest dziewczynki :)




Materiały użyte w pracy :
Ubranko
napis
Serdecznie polecam również napis chrzest święty z imieniem dziecka - opcja petarda :)
Polecałam ja - Agat design

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia