wtorek, 14 marca 2017

Łapacze snów wciąż na topie :)

Cześć!!!
Używaliście już w swoich pracach fabrykowych łapaczy snów? Ja wykorzystałam je jakiś czas temu przy okazji tworzenia kalendarzy. Tym razem jeden z nich rozgościła się na mojej kartce. Nie jest to kartka na jakąś szczególną okazję - taka po prostu niosąca pozytywne przesłanie.
Na drugiej kartce wykorzystałam ramkę z tej samej kolekcji - Catch the Dream.
W klimat świetnie wpasowały się napisy z zestawu do LO. Polecam gorąco każdemu, kto jeszcze go nie posiada. A jak ktoś ma, to może sobie kupić drugi zestaw ;)
Wszystkie tekturki pomalowałam białą farbą, a potem delikatnie markerem.
Obie kartki wykonałam na bazie papierów UHK - Loft Marina oraz Misty Morning, które również możecie kupić w naszej Fabryce.
Zobaczcie co mi wyszło z tego wszystkiego :)




 Wykorzystałam:

Tekturka napisy / zestaw 29 napisów do LO - angielskie Tekturka łapacz snów 1 większy Tekturka ramka kwadratowa Catch the dream Tekturka gwiazdki zestaw gwiazdek 216 szt Zestaw papierów 30x30 - LOFT marina - UHK Zestaw papierów 30x30 - Misty Morning - UHK

Na dzisiaj to wszystko
Buziaki
Kasik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia