wtorek, 25 kwietnia 2017

Kurs na eko-exploding box komunijny

Cześć!!!
Większość z Was w swojej karierze stworzyło już na pewno wiele boxów. Dla tych, którzy może jeszcze nie do końca wiedzą "z czym to się je" i dla wszystkich innych zainteresowanych, przygotowałam krótki kurs na szybkiego i prostego, eko boxa na komunię.
Potrzebne materiały (oczywiście można zmieniać w zależności od swoich potrzeb)

Baza do boxa - ja używam tych od Rzeczy z Papieru (można je kupić w fabryce i są dla mnie najlepsze)
Tekturki
Papier na ścianki i wieczko - 10 kwadratów i 4 prostokąty (na boki wieczka)
Klej
Wstążka
Sznurek

 No to zaczynamy :)
Na początek oklejam ścianki bazy, zostawiając na brzegach niewielki margines. Możecie wyciąć papier na ścianki za pomocą nożyczek, trymery czy wykrojnika. Ja użyłam tego ostatniego - kwadratu z przeszyciami. Przyklejam papier za pomocą kleju, ale możecie też użyć taśmy dwustronnej.


Moje białe kwadraty przyklejam na zewnątrz boxa na czterech ściankach i od środka na ściankach i na podstawie (znaczy na środku).
Oklejony środek wygląda tak:


Na ścianki wycięłam za pomocą wykrojnika "koło z falbanką" cztery elementy. Do tego koła z beermaty jako dystans.


 Dwie ścianki zostaną ozdobione tekturkami, a dwie na dzień dzisiejszy zostawiam puste. Tam będą spersonalizowane życzenia i daty.
A oklejony środek prezentuje się tak:



Na środku przykleiłam kielich 3d z fabryki. Nie pokazuję wam jak ja poskładałam, bo jest to dziecinnie proste. Wystarczy, że wydłubiecie wszystkie elementy z arkusza i kielich praktycznie sam się złoży :)
No dobra, pudełko mamy praktycznie gotowe. Zostawiam je w takiej surowej wersji, bo jak pisałam wcześniej życzenia będą spersonalizowane. Dodatkowo, w zależności od tego czy będzie to box dla chłopca czy dla dziewczynki dodam koło kielicha i na ściankach perełki w płynie i kilka kwiatków w odpowiednim kolorze.

Wieczko najpierw oklejam papierem, potem składam i sklejam w całość. Te bazy do boxów, które kupuję w Fabryce są rewelacyjne, wszystko idealnie do siebie pasuje.




Gotowy, oklejony box w całości prezentuje się tak:



Wykorzystałam:

Tekturka 3D - kielich do boxa 2 Tekturka - hostie ażurowe ozdobne - 3 szt - Komunia Pudełko exploding box - kraft - 10 x10 x 10 cm

 Skończyłam :)
Wiem, że mój box jest bardzo prosty, ale być może dla kogoś, kto stawia pierwsze kroki w tej "dziedzinie sztuki" będzie inspiracją trafioną w dziesiątkę :)
Buziaki dla wszystkich i miłej zabawy w "boxowaniu".
Kasik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia