piątek, 7 września 2018

Jesienny notes z lisem

Cześć wszystkim!

Jakiś czas temu przerabiałam okładkę notesu na energetyczne, egzotyczne, flamingowe obrazy, jednak jako, że jesień powoli daje o sobie znać (słońce na niebie coraz krócej, zimne poranki) postanowiłam i notes przystosować do zbliżającej się jesieni.


Co Wam kojarzy się z jesienią? Bo mi przede wszystkim różnokolorowe liście na drzewach, więc i na okładce notesu dominują kolory pomarańczowe, zielone i żółte. Poza tym koniecznie musiało znaleźć się miejsce dla słodkiego lisa, który przycupnął sobie w prawym dolnym rogu w tekturkowej ramce.

Fajnej lekkości całej pracy dodały najnowsze fabrykowe narożnikowe tekturki z przeszyciami, które potraktowałam zielonym tuszem.

A jak Wasze przygotowania do jesieni?










Tekturki, których użyłam znajdziecie tutaj:





Cytrynowe pozdrowienia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia