poniedziałek, 3 grudnia 2018

Bo z brokatem mi nie po drodze...

Cześć :)
Wybaczcie nieco przewrotny tytuł posta. Większość kartek świątecznych obfituje w błyszczące elementy - głównie brokatowe. Ja osobiście lubię, kiedy moje kartki są "czyste". Nie znaczy to, że nie mam brokatu i że go nie używam - czasami się zdarza. Szczerze mówiąc, przez chwilę chciałam się pokusić o to, żeby napis albo śnieżynki lekko posypać, ale finalnie pozostały po prostu białe. 
W moich pracach wykorzystałam tekturki, których nie znajdziecie na fabrykowych półkach - są one specjalnie zaprojektowane jako prezenty dla klientów w podziękowaniu za złożone zamówienia. Niemniej jednak w sklepie zajdziecie mnóstwo bożonarodzeniowych ozdób, które są równie klimatyczne. Do ozdobienia kartek użyłam papierów i zestawu do wycinania Christmas Stories od Mintay by Karola - również do kupienia w Fabryce. Zapraszam na zakupy :)










Buziaki
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia