sobota, 13 kwietnia 2019

Gościnnie w Fabryce: Łapkodzieło czyli Joanna Szczurowska

Cześć,
Mam na imię Asia i moje prace publikuję jako „łapkodzieło”. W rękodziele, nie lubię zamykać się na jedną dziedzinę czy technikę. To, jaki ostateczny efekt osiągnie moja praca zależy od wielu czynników: humoru, osoby dla której tworzę, pogody, zmęczenia, czy zwyczajnie chęci sięgnięcia po dane narzędzie. W ostatnim czasie mocniej używam mediów. Lubię dodać coś od siebie do niemalże każdego papieru, nawet jeśli jest przepiękny i bogato zdobiony. Prywatnie, jestem mamą (1,5 roczna córcia), żoną, psiarą („mama” dwóch owczarków szetlandzkich). Pracuję na pełen etat, a w wolnym czasie czytam książki i oglądam filmy/seriale (jak nie mam sił na czytanie).

Jako moją pierwszą pracę przygotowałam kartkę wielkanocną, ale trochę nietypową (przynajmniej dla mnie) bo w stylu vintage.

Trochę pobawiłam się tłem: użyłam tuszu distress, pasty do efektu 3d oraz pudru do embossingu. Kartka jest mocno warstwowa, zawiera dużo dodatków jak kwiatki, koronki, listki, sznurki czy gaza. Sama kartka jest mało świąteczna, dlatego dodałam fabrykowe tekturki: bazie i napis "Wielkanoc"







Tekturki wielkanocne idealnie pasują też do bardziej wiosennych kartek. Tło zrobiłam całkowicie od postaw przy pomocy kolorowych, mocno napigmentowanych mgiełek, oraz tuszy. Użyłam tekturki z poprzedniej kartki oraz dodatkowo: ramki z bazi, bazi w pęku oraz pisanek w plamki wersji mini.


Na koniec chciałabym podziękować za możliwość zaprezentowania się na blogu Fabryki Weny, mam nadzieję że moje prace się Wam podobały a i może do czegoś zainspirują.

Można mnie znaleźć na FB 

Pozdrawiam serdecznie i życzę kreatywnego dnia!
Asia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia