wtorek, 9 lipca 2019

Męskie sprawy...

Witajcie!
Wykonanie kartek dla dziecka lub kobiety nie są żadnym problemem. Wystarczy różowy ;), cekiny, perełki  oraz kwiaty. Z facetami jest gorzej, bo wbrew pozorom minimalizm w użyciu dodatków nie jest prostą sprawą. Trzeba się trochę nagłowić, aby kartka nie była zbyt uboga, a jednocześnie miała ten męski klimat.

Ja zmierzyłam się z tym tematem, tworząc kartkę dla mężczyzny bardzo młodego i pana dojrzałego.

Nie pytajcie mnie, dlaczego wybrałam papier w "robale". Urzekła mnie chyba ta głębia granatowego koloru. Napis pokolorowałam soczystym zielonym, bo ten zestaw kolorystyczny baaardzo lubię. Moja Feta, tradycyjnie, nie przepuściła sesji zdjęciowej ;)




W przypadku drugiej kartki postawiłam na motyw czasu, stylu vintage, stonowaną kolorystykę.Za to motyw kufelka piwa nadaje radosna wymowę uroczystości.



Do tych prac użyłam:

 
 

A jakich Wy używacie tekturek, by stworzyć męską pracę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia