czwartek, 8 sierpnia 2019

Miłość zapisana w gwiazdach

Witajcie Kochani,

Też tak macie, że jak dostaniecie paczusie z nowymi tekturkami, to wena sama przychodzi? No Ja właśnie tak miałam jak otworzyłam i zobaczyłam te cuda,  to nie mogłam się oprzeć i odrazu powstał album z mnóstwem tekturkowych cudownosci od Fabryki. 


Poznajcie to serce na środku? To nie nowość ślubna, ale moje resztki z komunijnych projektów. Wykorzystujecie tematyczne tekturki do innych projektów? Jeśli tak koniecznie się pochwalcie! 


I oczywiście lampki! To są cuda nad cudami, od dziś będą królowały u mnie! 


Tak wiem znów gwiazdki, ale to już miłość na całe życie. Są idealne do każdego projektu. 




Do stworzenia tego cuda użyłam:


Pozdrawiam, Ola ❤️



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia