środa, 20 listopada 2019

Czym jeździ Święty Mikołaj ?

Hej, hej.
Czasami w głowie pojawia się pomysł, który muszę koniecznie zrealizować.
Miałam ogromną ochotę na fabrykowego malucha 3D, w kolorze czerwonym, który wiezie choinkę 
oraz prezenty. Od początku wiedziałam, że musi mieć szybki; a skoro są szybki, 
to będzie jednocześnie shake-box'em. Jak chciałam, tak zrobiłam i mam z tego radochę.
Oczywiście wykorzystałam jeszcze inne fabrykowe tekturki, między innymi nowe duże gwiazdki, 
śnieżynki, jelonki, gwiazdki, prezenty 3D - wszystko to, co kojarzy mi się ze Świętami. 
Nie mogło zabraknąć śniegu - tak marzą mi się białe święta. 
Box jest przygotowany na bazie z "Rzeczy z Papieru" a papiery to świąteczna kolekcja UHK Gallery.
A swoją drogą może Mikołaj, w tym roku, tak będzie nam dostarczał prezenty ?
 Listy już napisane ?
























Z naszego sklepiku użyłam:

 
 
 
 

Pozdrawiam serdecznie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia