środa, 4 grudnia 2019

Zaczynamy grudzień

Dzień dobry.
Jak tam Wasze przedświąteczne skrapowanie ? Mam nadzieję, że znajdujecie czas na zrobienie czegoś dla siebie. 
Ja chwilkę znalazłam i zrobiłam sobie grudniownik. Mam nadzieję, że wystarczy mi determinacji na 100%-owe wypełnienie. Bazę albumową zrobiłam własnoręcznie, ale pod bardzo czujnym okiem naszej Joasi Ryby @co_ja_narobiłam. Bez niej sama bym tego nie zrobiła. Wypełnienie kart ułatwiły mi fabrykowe tekturki, szczególnie te najnowsze. Jest też trochę stemplowania, mediowania. 
Będę mieć kolejną pamiątkę z tego wyjątkowego miesiąca.
Przepraszam z góry za ilość zdjęć, ale chciałam Wam pokazać jak najwięcej szczegółów.
Miłego dnia.




























Wykorzystałam poniższe tekturki:

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia