niedziela, 3 stycznia 2021

Już za chwilę, za momencik będziemy inne święto święcić...

 Witajcie w Nowym Roku!

Dopiero co prezentowałyśmy świąteczne inspiracje, a tu już nadchodzą nowe klimaty. Musicie przyznać, że czas naprawdę biegnie coraz prędzej. 

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować exploding box, który wykonałam z myślą o Dniu Babci. A skojarzenie, jakie mam ze staruszką, to oczywiście fotel bujany, koc i druty. Pewnie niejednej z Was szaliki i czapki, a nawet ciepłe "kopyca" czyli skarpety wykonała właśnie babcia.

Z jednej strony zastanawiałam się, czy nie nadać całemu boxowi klimatu retro, ale postanowiłam jednak, by panowała w sercu wiosna na myśl o naszych babciach.










Do wykonania boxa użyłam:






Jestem bardzo ciekawa Waszych papierowych prezentów na Dzień Babci i Dziadka.
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia