poniedziałek, 31 maja 2021

Tekturki w 4 odsłonach

 Cześć Kochani!

Dzisiaj mam dla Was inspirację na mediowanie tekturek na przykładzie delikatnej, wiosennej kartki komunijnej. Pierwsza odsłona - Większość z nas lubi właśnie ten naturalny, ale nie całkiem biały wygląd tekturek. Takie też zostawiłam delikatne listeczki wetknięte w kwiatową kompozycję. Druga odsłona - półprzezroczysty lub przezroczysty puder do embossingu. O tak! kiedy zależy nam na zachowaniu graweru na tekturkach, a jednak chcemy dodać im błysku i trwałości, najlepiej zastosować takie właśnie pudry. Na swojej pracy tekturki winogron pokryłam warstwą perłowego pudru, który jednak nie jest do końca kryjący. Dzięki temu, wszystkie detale zostały zachowane. Odsłona trzecia - kryjący puder do embossingu - i tutaj możemy szaleć: pudry metaliczne, pudry kolorowe, z brokatem lub bez. Dla bardziej gładkiego efektu polecam pokryć tekturkę pudrem nawet 3 warstwami. Koronkowa tekturka została zaembosowana różowym, kryjącym pudrem z efektem perły. Odsłona czwarta - woski. Zaletą wosków jest to, że możesz nakładać je w różnych częściach tekturki stosując kilka kolorów. Bardzo często zdarza się, że w moich pracach na jednej tekturce stosuję dwa lub trzy kolory po to, aby uzyskać pożądany odcień. Super jest też to, że w przeciwieństwie do farb nie mają w sobie wody i większa ilość wosku nie zaszkodzi tekturce. Na tej kartce wosk nałożyłam na napis. 

A Wy? W jaki sposób traktujecie swoje tekturki?




Tekturki, które użyłam to:





Pozdrawiam Was ciepło!

Agata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia