piątek, 24 września 2021

Zaproszenie na sesję foto

Witajcie Kochani!

Bardzo często tworzę zaproszenia na sesję zdjęciową. Takie zaproszenia muszą być proste, ale efektowne. Zazwyczaj by osiągnąć taki efekt sięgam po tekturki z naszej Fabryki. Najbardziej lubię, kiedy do wykonania mam zaproszenia na sesję dziecięce ponieważ mam swoje ulubione tekturki, które praktycznie zawsze używam.



To mój ulubiony zestaw. Koniki pasują zawsze, są bardzo słodkie i dziecięce. Nie potrzeba zbyt wiele by efekt z tym zestawem był boski. Jak tu ich nie uwielbiać? To mój zestaw "must have", który zamawiam zawsze! 


Ta ciuchcia skradła moje serce, do prac dziecięcych idealnie pasuje, a z gwiazdkami wygląda super.

Koniecznie zajrzyjcie do sklepiku, jest wiele różnych wspaniałości, 

z którymi zaproszenia będą wyglądać świetnie.



Ja do swoich zaproszeń użyłam:


Pozdrawiam








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia