poniedziałek, 4 października 2021

Pastelowy ślub

 Dzień dobry :)

Dziś będzie ślubnie i pastelowo. Zostałam poproszona o wykonanie kartki ślubnej w pudełku, więc pomyślałam sobie, że może by zrobić shaker, bo ja lubię jak coś się mini i błyszczy, ale niestety gotowych ramek do shakera nie miałam, dlatego wycięłam sobie kilka papierowych, a na wierzch przykleiłam embossowaną, tekturkową ramkę. Po mojemu efekt wyszedł całkiem niezły. Do tego doszła kompozycja z kwiatów foamiranowych dodatkowo wzbogaconych o prześliczne zawijaski i serduszkowe gałązki ze sklepu. No i oczywiście jak ślub to muszą być serduszka, chociaż małe, ale jednak ;) Wszystko w jasnych, pastelowych kolorach, okraszone odrobiną złota.


 





Ze sklepu użyłam: 

  T563_1.png T201.png 
 T937.png T107A.png
RZECZY Z PAPIERU - Baza do kartki DL - biała Pudelko_DL_z_okienkiem_01b.jpg
 
 Pozdrawiam serdecznie

Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia