poniedziałek, 24 stycznia 2022

Slubna biel

Dzień dobry

Miło mi móc Wam przedstawić swoją pracę po raz pierwszy w tym roku. Będzie to ślubna kartka DL w stylu glamour. Inspirację do swoich prac bardzo często czerpię z tego co nas otacza dookoła. Tym razem była to biała zima za oknami i dlatego też biel jest dominującym kolorem na kartce. Wszystkie tekturki, których tu użyłam, potraktowałam pudrami do embossingu. Oczywiście jak ślub to nie mogło zabraknąć uroczej pary młodej. Oprócz tego wykorzystałam część okrąglej ramki jako łuk pergoli i całe mnóstwo różnej maści serc i listków w kwiatowej kompozycji. Całość, jak zapewne zauważyliście okraszona jest duuużą ilością brokatu i innych błyskotek.

 
 
 
 
 

Ze sklepu wykorzystałam:

T104.png 
T544a.png T471.png 
T227_1.png Tekturka - ślubne gołąbki 2D - warstwowe - 3 sztuki 
 
Pozdrawiam 
 

Małgosia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia