poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Urodzinowy komplet

 Dzień dobry :)

Dziś chciałabym Wam zaprezentować kobiecy komplet na urodziny, który składa się z kartki i exploding boxa. Tworząc go miałam jasne wytyczne: jubilatka lubi róż, ale zdecydowany i czerń. Do tego wszystko miało się błyszczeć, złocić, czyli jednym słowem przepych. Na całe szczęście w sklepie jest mnóstwo shakerów na błyskotki więc wybrałam cyfrę. Również fajną rzeczą są wyrazy na zamówienie, gdzie można sobie skonfigurować dowolny tekst i dowolna czcionkę. U mnie to były dwa wyrazy: "urodziny Luizy". To co jeszcze mogę polecić ze sklepu to kieszonka na pieniądze. Świetna alternatywa dla małych pudełeczek, na które często brakuje w boxie miejsca zwłaszcza wtedy, kiedy trzeba umieścić na środku tekturkę 3D. Większość tekturek posypałam pudrem do embossingu na gorąco. Efekt możecie zobaczyć na zdjęciach.

 
 


 


ze sklepu wykorzystałam
 
T026.png  
 T360_2.png  
Tekturka - ażurowa cyfra/liczba - 18 - osiemnaście  Pudelka_exploding_box_biale_01.jpg

Pozdrawiam serdecznie


Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia