poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Wiejski domek

                                                                           Cześć Robaczki!

Przychodzę dziś do Was z Bardzo wyjątkowym dla mnie projektem. Jest to mój pierwszy warsztat i to nie byle jaki, bo ze specjalnie zaprojektowanymi do niego tekturkami! Asia przeszła samą siebie i tekturki na żywo są jeszcze ładniejsze niż na projekcie który mi w trakcie tworzenia podsyłała. 

Warsztat składa się z dużego przestrzennego domku  (20x28x28cm) wykonanego na wzór popularnego exploding boxa, a jak to w takich boxach bywa,  najlepsza jest niespodzianka która odkrywa się dopiero po podniesieniu wieczka.

Cała konstrukcja domku, łącznie z dachem jest wykonywana od podstaw, z beermaty i papieru.


Ściany zdobią pomalowane na biało drzwi i okna, wraz z fioletowymi ościeżnicami pasującymi do kolekcji papierów (tak Asia zadbała nawet o taki szczegół jak ościeżnice- moje inżynierskie serce zabiło mocniej widząc, że zadbała nawet o taki detal).


Tekturki na drzwiach potraktowałam tuszami w trzech odcieniach dzięki czemu powstał efekt ombre, 
a napis jest bardziej widoczny.


Po zdjęciu dachu, ściany opadają ukazując serce projektu- czyli album na zdjęcia.


Zaprojektowane drzwi tak mnie urzekły, że zdecydowałam się je umieścić również
 na okładce (właśnie dlatego w zestawie są ich dwie sztuki).


W środku albumu znajdują się dedykowane tekturkowe napisy które nawiązują 
do relacji z naszą rodziną i przyjaciółmi.



Napisów w zestawie jest tak dużo, że nie dość, że obkleicie nimi każdą stronę w albumie to jeszcze zostanie kilka sztuk na inne projekty.


Poniżej możecie zobaczyć pełne zestawy warsztatowych tekturek.

 

Jeśli ktoś z Was chciałby wykonać ze mną taki domek zapraszam do kontaktu. 
Zdradzę Wam również, że już szykuję dla Was całkowicie darmowy tutorial albumowy który ukaże się
na koncie Fabryki Weny już we wrześniu.
Kto będzie go wypatrywał ?😉

Pozdrawiam Was ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia