środa, 28 września 2022

Sposoby na bindowanie przepiśników

 Cześć Kochani!

Czy pamiętacie, że Fabryka Weny to nie tylko laserowo cięte tekturki? Ja zostałam stałą klientką Asi dzięki jej cudownym wkładom: notesom, kalendarzom i przepiśnikom. Oczywiście w fabryczkowym sklepie nie zabraknie do nich cudownych dodatków. Wkłady możecie kupić już zbindowane na sprężynach lub pozostawione do własnego spięcia. Postanowiłam wykorzystać tą swobodę i jeden z przepiśników zmontować w mniej popularny sposób. Użyłam do tego specjalnego dziurkacza oraz dysków. Dzięki takiej konstrukcji kartki z konkretnym przepisem można swobodnie wyciągać i wkładać. Drugi z notesów spięłam tradycyjnymi sprężynami. Dajcie znać jak Wy montujecie Wasze notesy, na sprężyny, dyski, czy może kupujecie już spięte?




Skorzystałam z następujących produktów:

A gdy lubisz ozdabiać notesy na bogato warto spojrzeć na:

Życzę Wam miłego dnia.

Ściskam mocno,

Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia