poniedziałek, 8 kwietnia 2024

Tęczowe pudełko

 Witajcie!

Na początku kwietnia obchodziliśmy Dzień Tęczy. To niesamowite zjawisko zasługuje na naszą uwagę a jego motyw chętnie wykorzystywany w przeróżnych pracach. Chyba szczególnie o tematyce dziecinnej. Postanowiłam i ja skorzystać z cudownej tekturki 3D , do której nasypałam różnych glitterów i ozdobiłam nią wieko exploding boxa.

Do ozdobienia łóżeczka natomiast wykorzystałam świetną kolekcję tekturek korespondującą z papierami do scrapbookingu ZoJu Design z kolekcji "A kuku!"



Spójrzcie też na tę metryczkę. Świetnie pasuje do albumów, kartek, a także właśnie boxików. A jak jest tęcza, muszą być i gwiazdki!



Do pracy użyłam:





Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia