poniedziałek, 2 września 2024

Jestem Czarownicą ✨

 Cześć ✨

Znów to zrobiłam, popełniłam magiczne rękodzieło 🪄 Pewna Czarownica obchodziła swoje urodziny, a jej przyjaciółka pomyślała o magicznych artefaktach 😉

I tak oto powstał Exploding Box pełen wszystkiego co z światem HP się kojarzy.


Oczywiście użyłam tu magicznej kolekcji z Fabryki Weny  . 
Mini gwiazdki,buteleczka eliksiru i okrągła ramka pomogły ozdobić wieczko.
Spójrzcie jak pięknie kula z zamkiem prezentuje się w ramce 😍


Nie mogło zabraknąć  znaku 9 i 3/4 
Może kiedyś odnajdę ten peron ! 🚂


Użyłam także tekturek księżycowych kolii, bo ogromnie podoba mi się ich wzór 😍 
i pięknie wyglądają jako tło. Chociaż Zgredek pewnie wolałby skarpetkę 😉


Wykorzystałam sporo grafik m.in 
Grubej Damy z Syriuszem,
a także Mandragory, biletu na pociąg i zmieniacza czasu.
Och ile razy ten zmieniacz by mi się przydał 🤪⏳
Wszystkie grafiki potuszowałam na brzegach tuszem Distress - vintage photo.


Marczi jest Gryfonką więc musiałam użyc odpowiednich barw 🦁 


Na każdej klapce znajdzie się coś innego m.in książeczka zamykana na magnes 
z życzeniami od serca ✨🩷✨
A jak życzenia to zawsze w modzie "wszystkiego najlepszego" 😁


A co zadziało się na środku? Mix !
Jak widać Baśnie Barda Beedle'a, które uwielbiam w książkowej wersji 📖 
oprawione w ramkę z żywicy pomalowaną na miedziane złoto.


Herb Hogwartu z żywicy pomalowany na czarno 
i potraktowany woskiem. 
Do tego list z Hogwartu i karta z czekoladowych żab z wizerunkiem Dumbledora🐸


Dziennik Toma Riddle'a 💀 a żeby załatać luki wykorzystałam mech chrobotek zielony i rudy.


Na koniec pociąg do Świata Magii i Hedwiga 🦉 ✨

A poniżej wykorzystane tekturki.
Jak kliknięcie w obrazek to przeniesie Was w sekundę do sklepu jak świstoklik 😅



Dziękuję za dziś ! Magiczne pozdro 😁✨
I do kolejnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia