czwartek, 6 kwietnia 2017

Gwiezdny pył

Hej,
Czasami człowiek chciałby się zgubić w jakimś świecie. Najlepiej w innej rzeczywistości niż ta, w której aktualnie się znajduje. Tłem dla hasła "I want to get lost in your world" uczyniłam bajkową kompilację.


Na czarnej tablicy malarskiej ułożyłam kompozycję z kwiatów, tekturek, odcisków z masy, gazy. Użyłam też kwiatów i elementów metalowych.


Kwiatkowym tekturkom dołożyłam główki śrubek z masy plastycznej. Wszystko to pokryłam czarnym gesso.


Niezbędna okazała się też Inka Gold w srebrnym kolorze.


Proszkami z 13arts i mgiełkami Lindys nadałam mojej pracy koloru.


Na koniec moja praca dostała dużą dawkę gessa, oraz chlapań.


A oto tekturki (mojego projektu), które użyłam:



Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia