piątek, 26 maja 2017

"Mamo, mamo, coś Ci dam!

Jedno serce, które mam,
A w tym sercu róży kwiat
Mamo, mamo, żyj sto lat!”

Cześć Lubisie! :)
Jak tam przed weekendem, a może już zaczęliście weekend? Humory dopisują? 
Dzisiaj jest szczególny dzień - Dzień Matki.
Właśnie z tej okazji przygotowałam dla Was inspirację w wiosennych kolorach oraz pełną kwiatów, no i tekturek - bez nich żyć nie mogę, dla mnie praca bez tekturki to nie praca. ;)

To może przejdziemy do mojej inspiracji, jesteście jej ciekawi? 

Na początek pokażę Wam serce, jako hmmm... może obrazek do powieszenia?


Dużo różu i odrobina zieleni. A Wasze mamy jakie lubią kolory? :)


Fabrykowe tekturki potuszowałam trochę różowym tuszem, całą pracę pochlapałam białym splashem.

Kolejny punkt mojej inspiracji to kartka, zrobiona w podobnym stylu jak serduszko:




To tyle z mojej inspiracji. Moja mama widziała dużo moich prac - zawsze się nimi zachwyca i chwali przed innymi mamami, ;) a najbardziej uwielbia exploding boxy, bo jak to mówi: są takie oryginalne i inne. :) A korzystając z okazji.

Chciałabym życzyć wszystkim Mamom z okazji ich święta wszystkiego co najlepsze! :)

Oto lista rzeczy, które wykorzystała:

http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-tlo-z-serc-panel-serca/313

http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-motylki-mix-/286

http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-ramka-z-listeczkami/740


Serdecznie Was pozdrawiam i miłego weekendu życzę!

www.facebook.com/sylwianart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia