piątek, 2 czerwca 2017

Ślubna kopertówka

Witajcie moi drodzy!

Dziś przychodzę do Was ze ślubną inspiracją.
Zrobiłam tym razem nie kartkę, ale kopertówkę.
Ten rodzaj ślubnej pamiątki jest idealny na taką okazję.
W pięknej formie złożycie życzenia młodej parze,
 dając im jednocześnie prezent w postaci pieniążków ładnie zapakowanych.
Lubię robić kopertówki i zrobienie tej, było dla mnie przyjemnością.


Ubrana w pastelowe papiery i fabrykowe tekturki, stała się wyjątkową kopertówką.



Użyłam tu idealne na tę okazję tekturki. Cytat "Małżeństwo to diament szlifowany całe życie",
 który umieściłam w pięknej kwiatowej ramce i dodałam kilka tekturowych, średnich serduszek.
Całość zdobi piękny, duży, materiałowy kwiat.


Tu znajdziecie wszystkie tekturki, których użyłam:


Mam nadzieję, że się Wam podobała moja ślubna kopertówka.
Życzę Wam miłego dnia i udanego weekendu!
xxx
Henryka


1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia