niedziela, 21 stycznia 2018

Gościnnie 2 - Patka scrapuje:)

Cześć po raz drugi!

Jest mi bardzo miło, że mogę ponownie gościć w Waszych progach.

W czasie chwilowej przerwy przybywam do Was z kalendarzem na Nowy Rok,
(który już, z pewnością hucznie, w gronie przyjaciół, rodziny przywitaliśmy).
Kalendarz doskonale się sprawdził jako świąteczny prezent dla mojej koleżanki - "zakręconej" Gosi ;)

Do kalendarza użyłam papieru z GP - zaginione witraże.
To bardzo energetyczna i kolorowa kolekcja, którą bardzo lubię!
Dopełnieniem całości są oczywiście cudne tekturki z Fabryki Weny.
Dlaczego wybrałam akurat sowy na okładkę i zakładkę?...
A dlatego, że Gosia jest właścicielką żłobka Wesoła Sówka! :)

Zapraszam Was do obejrzenia efektu końcowego:










Mam nadzieję, że podoba się Wam tak samo jak obdarowanej!

Ze sklepu użyłam:

  

  

Korzystając z okazji życzę Wam na ten Nowy 2018 Rok
dużo szalonych pomysłów, masy inspiracji no i przede wszystkim zdrówka ;)

Dziękuję serdecznie za zaproszenie i do miłego zobaczenia ;)

Patka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia