piątek, 10 sierpnia 2018

"Czasem lubi się kogoś za mocno..."

„Czasem lubi się kogoś za mocno – i to się nazywa miłość” – taki właśnie cytat postanowiłam umieścić na kartce zrobionej z okazji 40-lecia ślubu. Swoją drogą takie 40 lat w małżeństwie brzmi dumnie :)

Kartka zrobiona jest na bazie kwadratu ok. 14 x 14cm i utrzymana jest w delikatnych, pastelowych barwach. Główny cytat umieściłam w owalnej, tekturkowej ramce z wzorem, natomiast z tła, z różnych stron, wynurzają się konturowe serduszka. Po lewej stronie owalnej ramki umieściłam jednego, niedużego kwiatka, którego liście również są z fabrykowej tekturki.

A teraz zagadka – kto wypowiedział słowa, które umieściłam na kartce? Na pewno wiecie! :)







Tekturki, których użyłam do wykonania kartki, znajdziecie tutaj:





Cytrynowe pozdrowienia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia