niedziela, 17 lutego 2019

Gościnnie - Martyna Siekirka po raz pierwszy

Dzień doberek :)

Przypadł mi zaszczyt pogoszczenia się w Fabrykowych progach, ach jak się cieszę, dzięki Asia!
Od początku mojej scrapowej przygody uwielbiam tekturki, więc gościnny występ właśnie tutaj to dla mnie wielka przyjemność. 

No ale od początku, mam na imię Martyna, a moje prace znajdziecie pod nickiem Wariacje Martyśki. Scrapuje od już!? O matko! Bagatela 5 lat... Szmat czasu, nawet nie wiem kiedy minęło... "Pracowo" też siedzę "w papierach". I tak już od 8 lat. I tak ogólnie szczęśliwa jestem, i z tą pracą, i z tym hobby, i z moim Ukochanym...  <kolejność przypadkowa> :P

Najchętniej tworzę kartki, boxy, kalendarze i notesy (oczywiście fabrykowe wkłady są the best!). Jednak od jakiegoś czasu na moim scrapowym koncie przybywa coraz więcej albumów co napawa mnie dumą, bo taki album to nie lada gratka... 
Moje prace na ogół są czyste, ucięte pod linijkę, bez chlapań, bez mediów... Za to zmieniać tekturki uwielbiam: promarkerami, embossingiem, tuszami. I w ogóle kocham to całe moje kartkowanie, szczególnie gdy wyjdzie coś fajnego, gdy ktoś komentuje, napisze dobre słowo... To właśnie jest radocha.

Przygotowałam dzisiaj wyjątkowy projekt, szczególnie szczególny gdyż szczególnie na tę okazję Asia przygotowała tekturkę pary (nie)ślubnej. Pan Młody jest prawnikiem, a że naprawdę lubi to co robi z pewnością będzie dla niego miłym nawiązaniem do jego pasji ta kartka. A że Pani Młoda... nieważne, to skomplikowane, ale też wykonuje "garsonkową" pracę, wyszło idealnie :)
Do wielkiego primowego kwiata dołożyłam urocze fabrykowe listeczki. Na kartce umieściłam jeden z wielu bardzo mądrych cytatów z fabryki.

Cieplutko Was pozdrawiam i do zobaczenia za tydzień w moim kolejnym gościnnym występie.
Martyna Siekirka












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia