wtorek, 23 lipca 2019

Wspomnienia w albumie zamknięte...

Witajcie!
Gdy tylko zobaczyłam ten zestaw napisów do albumu dziecięcego, oczami wyobraźni już widziałam, jak będzie wyglądała całość.
Trafiła się okazja na wykonanie takiego albumu z okazji narodzin Antoniny. Motyw patchworku był obowiązujący, co mnie bardzo ucieszyło, bo jest to ulubiony deseń na pracach. Sama układanka z różnych kawałków papierów jest już strojna , dlatego uznałam, że same napisy oraz  kryształki wystarczą w zupełności.






Jak widzicie, napisy można zostawić w kolorze naturalnym, albo kolorować. Ja najczęściej używam do tego promarkerow, ale świetnie zdają egzamin tusze  do stempli lub farby akrylowe.





Napisy starałam się rozmieszczać tak, by nie nachodziły na siebie na sąsiadującej karcie. Dzięki temu album ładnie się zamykał.




Jak dojdą zdjęcia album zapewne stanie się piękną pamiątką.

Do stworzenia tego albumu użyłam:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia