poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Pola ochrzczona, mały aniołek :)

Hej hej!
Lubicie tworzyć pamiątki z okazji Chrztu Świętego? 
Ja lubię, wydają mi się zawsze być takie wdzięczne, słodkie, wprawiają w dobry nastrój :)
Tak było i tym razem gdy sięgnęłam po zachomikowane papiery od Białych Kruczków, kocham je i wiem, że nigdy mnie nie zawiodą, zawsze będą pasować do zamysłu.
Ten box jest mocno zatekturkowany, bardzo w moim stylu.
Środek ozdobiła chrzcielnica, symbol, według mnie, najbardziej adekwatny do okazji. Stanęła ona na pudełku, w którym umieszczony został prezent-kolczyki dla małej Apolonii. Tekturki na wieczku i ściankach to nieco przerobiona wersja zestawu dostępnego w sklepie, znajdziecie go tu: 

 








Pozdrawiam Was najcieplej jak tylko się da!
Dżoaśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia