środa, 18 września 2019

Poza Strefą Komfortu- Jesienne LO

Jesień to moja ulubiona pora roku.
Zapach drzew na początku września jest niesamowity, suche liście szeleszczące pod nogami
i oczywiście te wszystkie piękne i ciepłe kolory.
Brązy, czerwienie, pomarańcze i żółcie, ale i fiolety, róże i korale na niebie.
Dzisiejsza praca ma szalone jak na mnie kolory, a to za sprawą cytatu,
na który natknęłam się ostatnio na facebook'u.
Parafrazując, cytat brzmiał mniej więcej, że nic kreatywnego nie powstaje w strefie komfortu.
Fakt, strefa komfortu jest bardzo przyjemna, bezpieczna.
W niej mamy opanowane wszystkie najczęściej używane zestawienia kolorystyczne,
układ kompozycji czy najlepiej sprawdzające się dodatki.
Ja dzisiaj zaszalałam z kolorami.
Jako bazę wybrałam cudowny papier UHK Gallery z kolekcji 'Herbatka z Malinami'.
Znajdziecie w nim przepiękne papiery w odcieniach malinowych.
Z tekturek wybrałam okrągłą ramkę i listki, które popryskałam mgiełkami w różnych kolorach.
Tekturki pięknie się mienią i nabrały bardzo jesiennych kolorów.








A wy już czujecie jesień??


Wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia