sobota, 18 stycznia 2020

Czarno (GO) widzę...

Witajcie w nowym roku! 
A skoro mamy już 2020,
  to jak pewnie się spodziewacie trzeba mieć ... 
kalendarz na ten czas.
Macie już swoje kalendarze?  Pewnie tak.
 Ja to jak zwykle ostatnio, jestem w zupełnym niedoczasie.
Od samego początku czarno to  widziałam...


Ale do rzeczy. Poczyniłam taki oto kalendarz. Nowość w Fabryce, każdy dzień na osobnej stronie a stron ma aż 436! Uwierzycie? Nie dość, że gubasek, to jeszcze mixed-mediowy.  Szok!



I w dodatku musiał być CZARNY. Realy? 


 I jak to tak bez żadnego kolorowego akcentu...
 No nie da się! Hahah! Serio!


Dla wydobycia głębi pociągnęłam go jednak ostatecznie białym gesso i srebrnym woskiem. 
  Łatwo nie było.



Mnie się podoba, a Wam?

Użyłam 

 



1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia