poniedziałek, 7 grudnia 2020

Gwiazdkowy prezent

Dzień dobry

Święta coraz bliżej więc najwyższa pora pomyśleć o prezentach. Pewnie każdy z nas lubi je dostawać. Ja oczywiście też, ale lubię tez je dawać. No i najważniejsze to uwielbiam je pakować. Staram się, żeby nie były opakowane tylko w papier, ale też przywiązuję uwagę do detali. Dlatego też pokażę Wam dziś jedno z moich tegorocznych opakowań.

 Jak się już zorientowaliście jest to drewniane pudełko, które okleiłam papierem scrapowym. W tej chwili będzie w nim prezent, ale mam nadzieję, że posłuży potem jako pudełko na drobiazgi. Może nie przez cały rok ze względu na świąteczny wygląd, ale wiecie tak rzadko używa się się świątecznych dekoracji i ozdób, że po prostu musiałam takie zrobić.
 

Oczywiście nie mogło zabraknąć bombki shakera z tym słodkim, tekturkowym jegomościem, który skradł moje serce. Oprócz niego znajdziecie też embossowane śnieżynki, aniołka, gałązki jemioły oraz pomalowane markerami przepiękne gałązki z szyszką. Właściwie to wszystkie tekturki, których tu użyłam są piękne, ale pomalowane, malutkie gałązki ostrokrzewu dodane do kompozycji wyjątkowo mnie zachwyciły. Może na zdjęciach nie widać tego tak dobrze, ale wierzcie mi, zrobiły całą robotę.
 





Jak na Święta przystało musi być błysk. Dlatego całość wykończyłam złotym woskiem, mikrokulkami, brokatem i sztucznym śniegiem. Mam nadzieję, że Was zainspirowałam choć trochę.

Wszystkie użyte tekturki znajdziecie w sklepie.

  B139.1.png

B074.png

B020.png B100_1.png

B045.png

Pozdrawiam serdecznie

 

Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia