poniedziałek, 18 stycznia 2021

Dla babci i dziadka

Dzień dobry w nowym roku! 
Jak Wasza twórczość? Mniejsza niż w ubiegłym roku czy może większa?
Już za kilka dni święto dwóch ważniejszych osób w moim życiu,
więc nie mogło zabraknąć tutaj kartki na tę okazję.


Kartka jest dość przestrzenna, więc przygotowałam do niej również pudełko, by nie martwić, że pogniotę kwiatki podczas wciskania jej do koperty.


Wszystkie kwiatki zrobiłam samodzielnie. Polubiłam się ostatnio z większymi kwiatami. 


Moim zdaniem ta tekturka jest taaaaaka słodka! 
Babcia i dziadek wyglądają uroczo... no i to serduszko! 


Kompozycję kwiatową uzupełniłam oczywiście tekturkowymi gałązkami (swoją drogą bożonarodzeniowymi, ale wpasowały się mi idealnie). 



Jak kwiaty i listki, to nie mogło też zabraknąć moich ukochanych trójlistkowych gałązek. 



Napis wybrałam bardziej klasyczny, by nie przytłoczył swoją ozdobnością tekturki z dziadkami. 




Użyłam:





Pozdrawiam
Paulina 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia