poniedziałek, 8 lutego 2021

Wcale (nie) męska kartka

 Witajcie kochani! Gdy usłyszałam, że przede mną stoi zadanie zrobienia kartki na 40 urodziny rockowej kobiety, to już w głowie miałam swój plan. Rock i metal grają w moich żyłach od dziecka. Dopytałam tylko o szczegóły, aby upewnić się jak bardzo mogę poszaleć. Ile stereotypowo kobiecych elementów muszę wpleść? Jaka była moja radość gdy usłyszałam, że ta kobieta to 100% rocka, bez żadnych kompromisów. Ale 40 urodziny ma się tylko raz. Koniecznie chciałam dodać do kartki jakieś błyszczące elementy. Oczywiście musiało być to srebro. I tu od razu mi się przypomniało jak Asia Ryba użyła niedawno w swoim kalendarzu folii do złoceń i kleju w pisaku. Ja użyłam srebrnej i czarnej folii. Ten efekt bardzo mi się podoba, bo można uzyskać nieregularne wytarte wzory. Dzięki zestawowi fabrykowych literek mogłam ułożyć napis "You Rock", co w języku angielskim oznacza "rządzisz!" ale jest jednocześnie ciekawą grą słów. Kartka na pierwszy rzut oka, wydaje się kartką dla mężczyzny, ale każda stuprocentowa rockowa babka poczuje jej klimat.





Do stworzenia kartki użyłam następujących fabrykowych produktów




Ściskam Was mocno!

Agata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia