piątek, 2 lipca 2021

Nim dzieci pojadą na wakacje...

 Witajcie!

Wakacje już właściwie się rozpoczęły, ale ja chciałabym wrócić wspomnieniami do zakończenia roku. To czas, kiedy dziękujemy nauczycielom, wychowawcom, opiekunkom za pracę z naszymi dziećmi. Ten rok był szczególnie trudny dla nas wszystkich, niemniej jednak chęć podziękowania w różnej formie kadrze nauczycielskiej pokazuje, jak doceniamy trud tego zawodu.

Jedna z form podziękowań są tzw. "mercowniki", czyli pudełka - opakowania na słynne czekoladki. Okazuje się, że cudowne złote myśli zawarte w tekturkach z "Fabryki Weny" stają się tą wisienką na torcie i nie potrzebują zbytnich "zdobników". Zresztą, sami spójrzcie:



Tradycyjna kartka, spersonalizowana jest także piękną formą podziękowania, zaś dodatki leśne okazują się być trafione i użyteczne na tę okazję:


Jednak to nie tylko czas podziękowań za wspólny czas nauczycielom. Ja, jako wychowawczyni, też podziękowałam swoim wychowankom za wspólnie spędzone lata. 




Do wykonania tych wszystkich prac użyłam:






Jestem ciekawa Waszych prac na zakończenie roku szkolnego.

Pozdrawiam wakacyjnie,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia