poniedziałek, 6 września 2021

Zakonny box

 Dzień dobry

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam exploding box. Ale uroczystość, na którą go wykonałam, była wyjątkowa i mało popularna, czyli nie chrzest ani ślub, a 25 - lecie ślubów zakonnych, lub nazywając fachowo - profesji zakonnej. Jak się domyślacie nie zabrakło tu tekturek o tematyce sakralnej, które posypałam pudrem do embossingu. Adresatka boxa jest wielką miłośniczką kwiatów i dlatego wykorzystałam ze sklepu koszyczek, żeby móc zrobić kwiatowy bukiet. A jak wyszło? Oceńcie sami.





Ze sklepu wykorzystałam:

Tekturka - krzyże 1 - 2 szt - Komunia Tekturka - biblie - 3 szt - Komunia 

 Tekturka 3D - koszyk do boxa - wersja 3 Pudelka_exploding_box_biale_01.jpg

KOM074.png 

Pozdrawiam serdecznie

 

 Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia