poniedziałek, 25 października 2021

Męskie pudełko z zakładką

 Cześć! 
Co prawda dzień nauczyciela już za nami, jednak takie pudełko możemy z powodzeniem podarować również na inną okazję - na przykład na urodziny, imieniny lub inny jubileusz. 



Uzupełnieniem pudełka była zakładka (ozdobiłam bazę ze sklejki), której później towarzyszyły też łakocie - a zmieściło ich się tam sporo, bo pudełko ma rozmiary 20x20cm.



Dawno nie robiłam niczego w tak ciemnych kolorach, ale jak tylko usłyszałam, że pudełko ma być dla polonisty, to od razu wyobraziłam sobie ten papier w literki, a resztę już dopasowałam do niego. 


Zawsze trudniej robi mi się męskie prace, bo staram się robić je bez kwiatów, a te są jednym z moich ulubionych elementów, które umieszczam na kartkach (równolegle z nimi są tekturkowe ramki).
Postawiłam tym razem na "miszmasz" - jest żarówka, są trybiki, gwiazdki, śrubki, a nawet "odpadki", czyli tło, z którego wyjęłam trybiki.
Mimo pracy bez kwiatów i gałązek udało mi się wkomponować też sizal i styropianowe mikrokulki.
Niestety nie jestem mediowym człowiekiem, więc jedyne na co mnie z tej techniki stać to chlapania. :) 
















Użyłam:







Życzę Ci twórczego tygodnia!
Paulina 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia