piątek, 18 lutego 2022

Na chrzest bez różu i błękitu

Cześć! 
Na dzisiaj przygotowałam coś, czego jeszcze nie widziałaś na fabrykowym blogu w moim wykonaniu - kartkę bez kwiatków... tzn. już coś takiego było, ale była to męska praca, każda inna była z kwiatkami.
Kocham je i trudno mi się bez nich obyć.
Jednak prace dziecięce lubię w takim klimacie - nie różowe, cukierkowe ani słodko błękitne. 
Główną rolę gra tu... no właśnie - Aniołek czy napis? To chyba równorzędne role pierwszoplanowe. 
 Jak Aniołek, to muszą być też chmurki - lubię je w dziecięcych pracach - wydaje mi się, że dodają lekkości. 
Uzupełnieniem są gwiazdki, a całą kompozycję zbudowałam na delikatnej ramce. 









Użyłam:
 



Udanego dnia!
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia