piątek, 22 kwietnia 2022

Nietypowe zaproszenia komunijne

 Cześć! Dzisiaj chciałabym Ci pokazać nietypowe zaproszenia, które miałam okazję ostatnio wykonać.
Co prawda mam w ofercie ten wzór jako podziękowanie, jednak na zaproszenie chyba też się nadaje. 


Jak już pewnie udało Ci się zauważyć, jest to moja ulubiona paleta barw i na moje szczęście okazuje się, że wielu moich klientów też sobie ją upodobała i bardzo wiele prac tworzę właśnie w tych kolorach.


Zaproszenia składają się z dwóch, a właściwie to trzech elementów:
pudełeczka, ozdobnej osłonki i rulonika z treścią zaproszenia. 




Dziś moja praca zawiera tylko  jedną tekturkę, a nie jak zwykle wiele większych i drobniejszych elementów.
 Ale uznałam, że tak hostia jest tutaj wystarczającą 'gwiazdą' i przepych mógłby ją przyćmić.


Jak widać na ostatnim zdjęciu poza papierem eko, białym i zielonym użyłam też odrobiny
 papieru lustrzanego w kolorze złota, by dodać pracy trochę blasku.


Użyłam właśnie tej hostii:


U Ciebie też sezon komunijny w pełni? Jeśli tak i używasz cudownych tekturek FW,
to koniecznie pochwal się pracami na fabrykowej grupie na FB. 

Miłego dnia
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia