środa, 18 maja 2022

 Cześć Robaczki!

Przychodzę dziś do Was z moją pierwszą inspiracją 😃

Jest to planer ślubny który wykonałam dla brata i jego narzeczonej, jako pierwsza część ich ślubnego prezentu. Będę robić dla nich jeszcze zaproszenia, winietki i skrzynkę na koperty.
Na pewno wszystkimi rzeczami się Wam tu pochwalę 😊

Na stronie sklepu, oprócz gotowej bazy na planer, są jeszcze inne produkty, m.in. notesy, czy przepiśniki.
Opcji i konfiguracji jest tak wiele, że na pewno to nie będzie moja jedyna praca z wykorzystaniem tych baz 😃

Zapraszam Was do oglądania!


Jeśli nie macie czasu na obejrzenie filmiku załączam kilka zdjęć 😉



Tu jeszcze kilka fotek wnętrza planeru.




 Do wykonania tej pracy użyłam poniższych materiałów:

 

 Jestem bardzo ciekawa czy używaliście już gotowych baz od Fabryki.
Wiedzieliście, że jest możliwość zamówienia personalizowanego napisu?

Mam nadzieję, że moja praca była dla Was inspirująca i niedługo będę mogła oglądać Wasze dzieła. 

Buziaczki i do następnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia