piątek, 30 września 2022

Magiczny kuferek

Expecto Patronum!

Potteromaniakom nie muszę tłumaczyć co oznaczają te słowa, natomiast mugolom (osobom niemagicznym) śpieszę z wyjaśnieniami 😀

Expecto Patronum jest zaklęciem ochronnym, które bardzo często przyjmuje postać zwierzęcia. Patronusem Harrego Pottera był jeleń i właśnie dlatego znajduje się on na wieku kuferka.

Chciałam, żeby całość prezentowała się magicznie, dlatego tak dużo tu gwiazdek, mgiełki i srebrnego połysku.  Tak ozdobiony drewniany kuferek sowa zaniosła do mojej koleżanki na jej 30urodziny- nie muszę chyba dodawać, że tak jak ja jest ogromną fanką historii o chłopcu który przeżył 😉


Harry swojego patronusa pierwszy raz wyczarował w zakazanym lesie obok Hogwartu, stąd te motywy na wieku😊

Na stronie sklepu znajduje się magiczny zestaw z tematycznymi tekturkami, którym nie mogłam się oprzeć! Umieściłam je na bocznych ściankach.




Do wykonania tej pracy wykorzystałam




Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia