piątek, 28 października 2022

Happy Halloween

Siemaneczko!

Wiecie, że nigdy nie obchodziłam Halloween? I to wcale nie dlatego, że uważam,
że jest w tym coś złego tylko, że nikt z moich znajomych nie chciał się przebrać! No dobra, tak naprawdę to wracają na długi weekend do domów rodzinnych😅 Dlatego stwierdziłam, że zrobię sobie na pocieszenie kartkę 😀

Namalowałam Wednesday Addams z najnowszego serialu i w końcu miałam okazję użyć wspaniałe halloweenowe tektureki. Wykorzystałam ich naprawdę sporo, a i tak nie zużyłam wszystkich które mam... Zostały mi nietknięte duszki i dynie, a to chyba znaczy, że muszę zrobić jeszcze jedną pracę 😆

A jak jest u Was? Bawicie się na Halloween? Robicie sobie czasem małe prezenty?


Czaszki i pajęczyny idealnie nadają klimatu.

Oczywiście nie mogło obejść się bez nietoperzy i nawiedzonego domu.


Do zrobienia tej pracy wykorzystałam:






Cukierek albo psikus!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia