poniedziałek, 23 stycznia 2023

Kartka dla zakochanych

Dzień dobry

Święto Babci i Dziadka już za nami. Powoli zaczynają się śluby, a jeszcze za chwilę mamy Walentynki. W związku z tym przygotowałam dość uniwersalną kartkę, którą można wykorzystać na każdą z wymienionych okazji, bo przecież wyraz LOVE jest bardzo uniwersalny. A kartka dla zakochanych nie musi być koniecznie czerwona. Prawda?  Jeżeli chodzi o tekturki to wykorzystałam tu prześliczne farfocle i zawijasy, które świetnie uzupełniają kompozycję kwiatową, dodając jej lekkości. No i u mnie kropką nad i musi być też ramka. Wszystkie tekturki embossowałam pudrem do embossingu, żeby wydobyć z nich cały urok.








Ze sklepu wykorzystałam:

 

 
Pozdrawiam


Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia