piątek, 14 kwietnia 2023

Męskie urodziny

Dzień dobry :)

Zastanawiałam się czym by tu Was dziś zainspirować. Przeważnie robię kartki kwiatowe, w których używam dużo tekturkowych gałązek, a tym razem postanowiłam wyjść trochę ze swojej strefy komfortu i zrobić coś innego. Akurat miałam zamówienie na męski box, więc pomyślałam, że może czas wykorzystać trochę innych niż zazwyczaj tekturek, a jest ich w sklepie całkiem sporo. Oprócz trybików znalazły się napisy z życzeniami, klisze czy ramka cyferkowa. Wszystkie embossowałam na gorąco. Całość dopełniłam niewielką ilością kwiatków. Mam nadzieję, że choć trochę spodobał się Wam mój box i chętnie wykorzystacie takie tekturki w swoich pracach.

 

 

 
 




Ze sklepu wykorzystałam:
   

 

   

  

 Pozdrawiam

Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia