środa, 12 lipca 2023

Sezon ślubny w pełni

 Cześć Kochani!

Lato kojarzy mi się nie tylko z wakacjami, ale także ze ślubami! Większość stawia na ciepłe wieczory
i gwarancję pogody. Czy brak litery "r" w miesiącu lipcu odstrasza pary od zawarcia związku małżeńskiego? Obstawiałabym, że nie :). 

Jako inspirację na dzisiaj przygotowałam dla Was 2 ślubne kartki, przy tworzeniu których użyłam tych samych papierów, ale zupełnie innych dodatków - w tym tekturek.

Tekturki na kartce z tortem weselnym zostały pokryte gruboziarnistym białym pudrem do embossingu, a tekturki z kartki z serduszkiem zostawiłam surowe. Jestem ciekawa jaki efekt podoba Wam się bardziej
no i kto z Was brał ślub w lipcu :)




Do tworzenia moich kartek wykorzystałam:


Życzę Wam cudownego tworzenia!

Buziaki,

Agata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia