środa, 28 lutego 2024

Czas na relaks

 Cześć Robaczki!

Dziś przychodzę do Was z pracą do której wykonania zainspirowała mnie moja przyjaciółka.
Uznałyśmy ostatnio, że najlepszym prezentem na nasze urodziny, będzie wspólnie spędzony czas, dlatego  wzięłyśmy urlop i w środku  tygodnia wyskoczyłyśmy do Suntago. To było takie lato  w środku zimy! Ciepełko, basen, jacuzzi, drineczki, zjeżdżalnie i leżakowanie wśród żywych pięknych roślin. Do tego godziny na dłuuuugie rozmowy o wszystkim Och zdecydowanie tego nam było trzeba- czasu na relaks i naładowanie baterii.

Chciałam żeby moja Kasia miała pamiątkę z tego wyjścia, dlatego zrobiłam dla niej czekoladownik, który totalnie oddaje klimat naszego ostatniego wypadu.

Shaker w postaci okularów przeciwsłonecznych to zdecydowanie najważniejszy motyw tej pracy. Jednak bez dodatków w formie wielu listków nie udałoby mi się uchwycić klimatu tego miejsca. Kropką nad i okazał się wyembosowany na biało napis "czas na relaks" który pochodzi z zestawu jaki zaprojektowała dla mnie Asia do jednego z mojego warsztatu.

Tu możecie zobaczyć jakich tekturek użyłam:


 


Życzę, abyście i Wy znaleźli dla siebie czas na relaks 😉
Buziaki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia