poniedziałek, 27 maja 2024

Skrzynia komunijna

 Dzień dobry :)

Sezon komunijny dobiega końca, przed nami inne ważne święta i uroczystości, ale ja chciałam Wam jeszcze pokazać trochę inną komunijną pracę, którą miałam okazję wykonać. Tym razem nie jest to kartka ani box, czy też koperta na pieniądze, a duża drewniana skrzynia, która właśnie te wszystkie pamiątki ma pomieścić. Powiem Wam szczerze, że ten pomysł był bardzo ciekawy. No i wreszcie było dużo miejsca, żeby wyeksponować fabrykowe tekturki. Tu specjalnie wybierałam te większe, dobrze widoczne.


Jak sami widzicie, skrzynia była tak duża, że ciężko ją było sfotografować. Ale chciałam zwrócić uwagę na napis, bo nie wiem czy wiecie, że oprócz spersonalizowanych gotowych napisów wyraz na zamówienie to nie tylko imię, ale tez każdy inny dowolny wyraz. Ja w tej opcji zamówiłam datę komunii. Tak to wygląda.


 
 
Ze sklepu wybrałam:
 
 


Pozdrawiam

Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia