艣roda, 2 pa藕dziernika 2024

Hej traktorku Teodorku 馃槈

Cze艣膰 ❤️

Sk膮d si臋 wzi膮艂 tytu艂?
Z wymy艣lonej piosenki, m贸j synek uwielbia traktory wi臋c id膮c na spacer cz臋sto 艣piewamy tak :
"Hej traktorku Teodorku, ja Ty kolorek masz ? Czy to 偶贸艂ty czy czerwony, powiedz mi bo zgadn臋 sam"
A dzisiejsza gwiazda dnia to traktorek z tekturki  na 50 urodziny 馃敟


Przy z艂o偶eniu tekturki 3d trzeba czasem cierpliwo艣ci. Uratowa艂 mnie filmik instrukta偶owy na YouTube, kt贸ry dla Fabryki Weny nakr臋ci艂a Scrapkate 馃榿 uratowa艂a mi sporo nerw贸w.


By podkre艣li膰 wiek solenizanta idealnie pasowa艂a tu powy偶sza tekturka, kt贸r膮 umie艣ci艂am na wieczku.


I oczywi艣cie na ka偶dej klapce musia艂o znale藕膰 si臋 co艣 nawi膮zuj膮cego do farmy 馃槏 niesamowicie przyjemnie tworzy艂o mi si臋 tego boxa. Tak sielsko !


Przemyci艂am mini traktorek na jedn膮 z klapek, jest taki malutki i idealnie pasowa艂.


Jedn膮 wykorzysta艂am do u艂o偶enia 偶ycze艅, stworzy艂am mini ksi膮偶eczk臋 zamykan膮 na magnes.


A tam gdzie zwierz膮tka tam te偶 tekturka cegie艂ek dzi臋ki czemu na tle nie jest tak pusto.


Po z艂o偶eniu traktorka zastanawia艂am si臋 czy zostawi膰 go w surowej wersji czy pomalowa膰, jak wida膰 wygra艂y kolory 馃榿


W trakcie malowania by艂am pewna, 偶e s艂abo wysz艂o, ale im dalej w las tym lepiej.


U偶y艂am czarne gesso jako podk艂ad na oponach, b艂otnikach i dachu. Reszt臋 pomalowa艂am kolorowymi mgie艂kami : rud膮, br膮zow膮 i turkusow膮.


Postanowi艂em go postarzy膰 dodaj膮c rdz臋 w paru miejscach co doda艂o mi prawdziwego dla mnie klimatu 馃槄


I zamkn臋艂am go w nieznacznie wy偶szym boxie ni偶 zwykle, dos艂ownie przed艂u偶y艂em go o p贸艂 centymetra.


Delikatnie ozdobi艂am noside艂ko i mo偶na wr臋cza膰 馃┓

Poni偶ej tekturki, kt贸re wykorzysta艂am, kliknij, a przeniesie Ci臋 prosto do niej w sklepie☺️

Do zobaczenia na kolejnej inspiracji 馃榿馃尭
Marta 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia