poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Zagrałam w czarne czerwone trochę ozłocone

Hej, hej
przybywam dziś z LO.
Zaczęło się od czarnego Gesso. Usypałam sobie ścieżkę kamyczkami,
które potem nieco ozłociłam. 
Chyba każda z nas ma problem z resztkami papierów,
ja różnej wielkości kawałki przerobiłam na kółka.
Ułożyłam sobie z nich całą kompozycję. 
Skoro znalazły się kółka nie mogło też zabraknąć bąbelków z Fabryki.
Pod zdjęciem przyczepiłam cudną ramkę z kolekcji Catch the dream
(tak, sama ją zaprojektowałam ;P ). Jeszcze trochę wyciętych dodatków, 
motylek, cudna rameczka oraz piórka i prawie gotowe. 
Jeszcze tylko trochę chlapnięć. 

Tadaaam :) 
Bawiłam się super, mam nadzieję, że to widać.




W mojej pracy wykorzystałam takie cudowności:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia