poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Kartka finansowa

Dobry wieczór !

Z ogromną przyjemnością ale i z odrobiną nieśmiałością przybywam z moją pierwszą pracą w ramach DT Fabryki Weny. Ale zanim przejdę do prezentacji pracy, chciałam Wam przedstawić się w kilku słowach. 

Nazywam się Agnieszka, ale w scrapowym świecie funkcjonuję od kilku lat jako AgaP. Scrapowanie to dla mnie niezły odstresowywacz, z racji zawodu (nauczyciel) taki wentylek bezpieczeństwa jest mi bardzo potrzebny. Dodatkowo "powera" na co dzień daje mi jeszcze jazda na rowerze i fotografia oraz muzyka, ale doba musiała by mieć 48 godzin, żebym mogła znaleźć na wszystko tyle czasu ile bym chciała.

Mam nadzieję, że moje prace, które będę tutaj przedstawiać zainspirują Was do zabawy z tekturkami!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać nieco zmodyfikowaną wersję czekoladownika, który posłużył jako pojemnik na pieniążki, dużą ilość pieniędzy. Czekoladownik ozdobiłam kompozycją kwiatową, w której pojawiły się maleńkie kwiatuszki z foamiranu oraz magnolie, które jak zwykle nieco zmodyfikowałam kolorystycznie. 

 Ozdabiając pudełko przecięłam border Catch the dream i umieściłam go po przeciwnych stronach kompozycji.







 Wykorzystałam:

http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-galazki-z-listkami-srednie-kepki/1077  http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-bordery-Catch-the-dream-/399


http://fabrykaweny.pl/pl/p/Bloczek-papierow-bazowych-do-scrapbookingu-Sercem-malowane-Heart-Painted-Lemoncraft-/843




Pozdrawiam Was serdecznie!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia