środa, 16 sierpnia 2017

Powiew Bałkanów

Cześć,

Niezmiernie się cieszę, że mogę przywitać się dziś jako nowa projektantka niezwykle twórczego i kreatywnego zespołu Fabryki Weny, to dla mnie ogromne wyróżnienie, ale i wyzwanie, któremu zamierzam sprostać:)

Scrapbooking, zupełnie niespodziewanie, wciągnął mnie rok temu. To co w nim polubiłam i co sprawia mi największą przyjemność, to praca ze zdjęciem. Uważam, że takie prace mają w sobie coś szczególnego, poruszającego, wywołującego najprawdziwsze emocje. Dlatego albumy zajmują u mnie szczególne miejsce. Niemniej chętnie sięgam po art journal. To jedna z moich ulubionych form wyrażania myśli, emocji, komentowania rzeczywistości, ale jest też ucieczką od codzienności, szarości, czasem odpoczynku i wytchnienia. W pracach bardzo chętnie wykorzystuję tekturki. Różnorodność form i kształtów oraz możliwości ich zdobienia sprawiają, że nie mają sobie równych wśród ogromu dostępnych scrapowych ozdób i dodatków. Dlatego cieszę się na możliwość pracy z tekturkami Fabryki Weny, tym bardziej, że są naprawdę piękne. 
Z nieukrywaną radością prezentuję dziś moją pierwszą inspirację dla Fabryki Weny. Mam nadzieję, że przyjmiecie ją z łaskawością:)

Ponieważ dopiero co wróciłam z wojaży po moich ukochanych Bałkanach, przygotowanym przeze mnie blejtramem spróbuję przywołać tę panującą tam, niezwykłą atmosferę. Fabrykowe tekturki, dzięki swym ciekawym, finezyjnym kształtom, idealnie wpasowały się w mój projekt!









Ze sklepowych półek:


Dziękuję serdecznie:)

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia